Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 11 april 2007

Nej, minsann.

Nu far jag till England för några dagars avkoppling, hur mycket man nu kan koppla av i en stad som London. Jag tänker för mycket ibland, och det känns inte bra. Inte att tänka så mycket. Jag blir bara konstig av att tänka för mycket. Ibland är det skönt att inte känna, inte tänka, inte fundera, inte reflektera, ingenting. Medvetet eller omedvetet, hälsosamt eller icke.
Emotionell censur.

Detta stod iaf i Metro dagen tillära. (Hejdå, nu sticker jag till London)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tragiskt nog så stämmer den där recensionen, det var bättre förr.

Anonym sa...

Recension hacker mer på genren "bitpop" än på själva albumet.

Anonym sa...

Take care and have fun! :) /MB

Anonym sa...

hejsan hopp.
jag är ledsen för att jag är så väldans dålig på att höra av mig. tiden är knapp och nu under lovet så har jag tecknat en del, skrivit, mött enkla människor osv. men vi hörs snart hoppas jag.
ha så trevligt i london, hälsa sloane square från mig!
kramar/frida

"where is london, giddy of london
is it home of the free or what?"

Fröken Jennie sa...

Hoppas du haft en bra helg i London! Var själv där och njöt i solskenet :) Sleep tight.