Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

tisdag 22 maj 2007

Coffee keeps me alive.

2 dagar kvar har plötsligt blivit 3. Jävla Ma D-Integraler-prov idag, kändes som att jag hade koll på det - hade inte en uppgift rätt. Fredag förmiddag får jag göra om det, och klarar jag inte G då, då blir det mentalt sammanbrott.



Avslutade iaf Psykologi B idag, det var skönt. Nu kvarstår endast en 5-minuters redovisning i Datakunskapen, ett mastodontbiologiprov, samt två matteprov. Det är ju en baggis. Särskilt då jag är sån stjärna på matten.... Äsch, jag ska inte gnälla, bara för att jag är lite koffeinstinn.



Imorgon blir en bra dag. Det känner jag på mig. Every step I take. En dag avklarad, en dag mindre kvar. Nu återstår endast 3 dagar, vilket känns skumt, trots en extra arbetsdag. 3 dagar, sen kan jag säga att jag är klar med gymnasiet. I allafall vad det gäller skolarbete. Det känns avlägset, men väldigt, väldigt lockande. Jag ska bara över 3 berg, så får vi se hurpass väl jag klarat mig....



Nej, om man kanske skulle ta kaffekopp nummer 3 medan man ändå är inne i ruset..?



Äsch. Muskelvävnad och mykleider. Screw'em.



Emmaboda?

Inga kommentarer: