Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 4 juni 2008

Menvafan

Ska jag vara glad eller bitter? Två riktigt pissiga nyheter, samt en fetbra. Fick besked idag att vi after all inte fick lägenhetshelvetet vid Wieselgrensplatsen, eftersom kvinnan vi skulle hyra av enligt hyresbolaget inte hade skäl nog för att få hyra ut i andra hand. Så, typ 1 vecka innan inflyttning blev det nobben. FUCK! Sen fick jag dessutom ett brev jag helst klarat mig utan.

Något som är lite positivt är iaf glädjebeskedet att bob hund kommer att spela på Roskilde i sommar. Jag visste att det skulle komma en nyhet idag, men jag vågade för mitt liv inte hoppas på detta, men det gjorde mig sjukligt pepp för Roskilde. Sjukt kul kommer det bli.

Men jag vet inte. Känner mig bara kall just nu, allt blev så drygt helt plötsligt. Bara att ge sig in i bostadsmarknaden igen då...

1 kommentar:

Anonym sa...

VAA NEEJ??!!! VA FAN! JÄVLA KÄRRING!