Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

tisdag 9 januari 2007

En sorts tristess.

Jag har mentalt julljov.
Det är ganska jobbigt, med tanke på att skolan är igång sen två dagar tillbaka.
Jag har berg med saker att göra, men jag tar mig inte till att göra något, känns det som. Det är 3 berg som jag måste ta mig över, och några småkullar: Projektarbetesberget, Matte C-toppen och Matte D-fjället. Samt lite programmering, lite engelska, lite tisken-projektet-rapport, fotografisk bild, etc etc. Gosh, jag tyar inte längre.

Och ett FN-rollspel som jag vill, men inte vet om jag kan vara med på.
Och jobb som jag hoppas att jag kan få jobba på, men jag inte vet om jag har tid med.
Och saker som jag vill göra i sommar, men som jag inte vet om jag har tid och råd med.
Och planer för efter gymnasiet som jag inte vet hur de ser ut.
Och jobb i Norge, som jag inte vet om jag kan få.
Och en resa till London, som jag hoppas jag får tid och råd med.
Och ett värdskap för en Namibian under minst en vecka, som jag måste göra något bra av.
OCH en jävla massa skolarbete.

Vad kommer hända med mitt liv? Jag vet inte. Men just nu känns den åttonde juni väldigt långt bort.

Mentalt jullov.

Inga kommentarer: