Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

fredag 16 februari 2007

Veckans bästa.

Veckans....

...artist:
Orup.
Måsåvara att folk tycker att han är sjukt överskattad, men kan man annat än älska killen efter denna videon (från Allsång på Skansen i somras, såg det när det sändes)
...låt:
Orup - Någon måste ha lagt nåt i min drink
Nya skivan är faktiskt riktigt bra, och jag gillar denna låt starkt. Är en av de lite mer rockiga låtarna. Denna ekar i mitt huvud i detta nu...

...radioprogram:
Sveriges radio P1:s 'På minuten'.
Ett program med många år på nacken, vilket är sjukt underhållande. En berättarstafett där deltagarna på en minut ska snacka om ett visst ämne i stil med "Därför drar jag vapen varje gång någon ger mig en komplimang", utan att upprepa sig, staka sig, tveka, flamsa till det eller lämna ämnet eller rummet. Sänds i P1 lördagar 15:03, och söndagar 8:30.
...lättnad:
Torsdag, 04:45 - inlämning av projektarbetet. Jävlar vad nöjd jag var. Nu väntar bara opponering och redigering så ska det lämnas in slutgiltigt i nästa vecka.
...nyhet (sorgebesked):
David and the Citizens har splittrats.

...tradera:
...YouTube:
De Involverte - Bris. Ett coverband på Kaizers Orchestra på deras första spelning. Måsåvara att de nästan överansträngt sig för att likna originalbandet, men jag tycker faktiskt det är mycket snyggt gjort.
Jag suger på detta, men fanken vad det går att fastna i det...
Det var allt för denna veckan, nu sticker jag till Rättvik på konfirmationsläger. Trevlig helg!

Inga kommentarer: