Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 12 september 2007

Bostadssökeri

Jag har hårdbevakat blocket hela dagen, och har varit hemma hos två personer och kollat på rum... Och ja, det verkar som att jag fått tag på ett lämpligt, ett rum som en kille hyr ut i en villa i Östra Göteborg, han hyr ut ett rum i källaren, och två rum på övervåningen, själv bor han på bottenplan. Rummet som var ledigt har snedtak, en bäddsoffa, ett skrivbord samt en liten garderob, jag tror det blir bra.... Läget känns under kontroll iaf. Jag ska ringa imorgon förmiddag och meddela om jag vill ha rummet eller ej. Börjar jobba imorgon eftermiddag, så ja - imorgon vet jag hur det blir. Just nu lutar det åt att jag tackar ja. Eller snarare, såvida inget annat dyker upp så blir det så. To be continued....

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha PER!! Satt o läste din blogg, så gick jag in på din sida där du hade lagt upp dig själv på att du ville ha ett rum eller lägenhet. Och det här hittade jag: Hittade inte annonsen...

Några orsaker:


Varan är redan såld och annonsören har tagit bort annonsen.

Hur känns det att vara en vara??