Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 13 september 2007

I just thought...

Göteborg, dag två. Nu har jag jobbat första arbetspasset, Göteborg-Ängelholm-Mölndal (sista stationen innan Gbg C)-Falkenberg-Göteborg. 14:20-23:05, sparetime oh yes. Äsch, jag trivs med jobbet, det är trevligt. Och nu är det äntligen klart med rum iaf, kommer hyra ett rum för tvåtusen, det jag beskrev och länkade till i förra inlägget. Flyttar in på lördag, ska bli riktigt skönt faktiskt - och självklart jobbar jag och har övernattning i Växjö samma dag, så inte blir det någon första natt i lägenheten inte... Menmen, jag är glad för det. Och saker känns mestadels bra här, om än lite konstigt att inte kunna kalla stället där jag bott i 19 år för hem längre. Nya tider, goda tider. Jag tror jag går mot något bra.

I just thought...
Never mind what I thought.
If I should die, here's what you could do:
sell my things; and the organs too
and buy yourself a ticket to a concert with a band

Inga kommentarer: