Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

fredag 19 december 2008

...min natt artar sig inte bättre...

..än att jag upptäcker att jag missat denna auktionen, som jag så glatt upptäckte häromdagen, med en kär (sedan LÄNGE) utgången Jens Lekman-cdr som nog hör till topp 50-skivor alla kategorier jag vill ha i min skivsamling. Självklart gick den retsamt lågt, och jag suckar uppgivet.


Jag tröstar mig med min f.d. skolkamrat Amanda Bergman som gick två år över mig på Falufri när jag började där. Hennes alter ego Hajen gör mig alldeles varm, och när någon författar orden "När jag kippar efter andan ska det vara för någon annans skull, jag är så trött på min egen" vill jag bara smälta. Lätt ångest över att jag dissade hennes spelning i Hagakyrkan i förrgår, men istället ser jag fram emot att se henne den 27:e istället. Då spelar hon i Kristinehallen i Falun i sällskap av Elias and the Wizzkids samt Jakob Hellman(!). Kommer bli tokbra.


Inga kommentarer: