Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

måndag 28 december 2009

Gor om, gor ratt.

Jag ar ingen mordare. Fransett nagon enstaka mygga sysslar liksom inte jag med sant, det ar inte min grej. Insag under min 10-dagars meditationssession att det har med Gud inte ar nagot jag tror pa, vilket jag nog kan komma att diskutera en annan gang. Ar inte belyst av buddhismen heller for den delen. Men i detta fallet ar jag nog mer for reinkarnation, vare sig jag tror pa det eller ej.


Nu far jag ner och far lite beach. Kram fran Bangkok.

6 kommentarer:

Sanna sa...

Vilket intressant inlägg. "Jag är ingen mördare" inledde ett resonemang kring tro. Spännande :)

Gillade bilden också, synd att det var svårt att se alla ord.

Hoppas du får ett fantastiskt nyår med Helena!

Kramkramkram!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Awh ....njut!

Per sa...

Det ar ett resonemang vart att utveckla, helt klart, men jag tyckte det passade sig tamligen utmarkt i detta fallet.

Bilden lar du se mer av. Och Helly och jag kakar middag om mindre an 24h, wei!!

Hur spenderas din invantan pa det nya seklet forresten? Och gott nytt! Kramas

Martina sa...

Gillar inlägget, och känns fint att jag faktiskt förstår det. Men du, den där hemlisen vi har; du är knapp. Och helt skruvad. Hö hö hö. Puss!

Isak sa...

BILDEN KOMMER VARA BANNERN TILL PAIRS NYA BLOGG
DÄR HAN KOMMER ATT DISKUTERA RELIGION, ENDAST SOM ETT SÄTT ATT LEGITIMERA MASSMORD
CONSIDER DIG SJÄLV BLOTTAD

Och hundra kramar ner, och österut, till Bangkok från Umeå. Gott nytt år!

Per sa...

SILENCE!! I kill you!