Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

lördag 26 december 2009

Melodiskt och fagert

Horde ryktet om detta under resans gang fran en trevlig medresenar i sodra Laos.

The Black Cab Sessions ar kort sagt ungefar som svenska The Tram Sessions, med skillnaden att den svenska varianten foresprakar kollektivt resande framfor taxi. Oavsett, jag alskar det. Och ryktet om en viss Jens Lekman framforandes Black Cab var helt enkelt oemotstandligt. Gillar enkelheten i framforandet, och givetvis ironin i det hela. Nu nar jag funnit sidan har jag dessutom nagra timmars jobb framover att beta mig igenom samlingen av intressanta framforanden. Gillar. Om en manad far jag dessutom se honom igen. HIIII.

Hade forovrigt postat en san dar kack video i bloggen om vimeo bara gett mig tillatelse, men de tyckte inte jag skulle ha videon har, sa darfor far jag posta en lank istallet. Enjoy.


Forovrigt ar nog detta en av de sista posterna i denna bloggen. Allting har ett slut. Kram.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Att döda en blogg! Vad läskigt! Vad händer sen?

Du kommer börja igen om du slutar. Hooked 4 life!

:P

karin sa...

nu kommer jag låta sådär dryyyg, men, hade du inte sett de klippen innan?????

haha.

puss

Per sa...

Haha, dryg-Karin. Jag tycker om nar du ar sadar pretto. Och na, jag har till detta nu forblivit oupplyst, men battre sent an aldrig, som det ju heter. Puss!

Isak sa...

Undrar också över dödandet.
Det är ju ett tungt beslut!
4:e året nu.
Tungt.

Black Cab Sessions är en schysst idé,
kan inte annat än hålla med!