Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 15 juli 2009

Sanningen bakom SMK-dissen

Som jag uppmärksammade i gårdagens/nattens inlägg så blev SMK gravt dissade av Dalarnas Tidningars recensent.


Efter att ha postat bilden på SMK-forumet blev jag uppmärksammad om följande quote:
Det enda som drog ner stämningen var en viss Patrik Björn som tydligen var skribent för Dalarnas Tidning. Han satt och sa att Alice in Videoland hade, citat "sugit kuk" och undrade var "spriten låg nedgrävd". Smutskastar man våra vänner får man stå sitt kast, så vi fick honom att dricka kiss ur en ölburk, och när han inte upptäckte detta förrän efter en god och i våra ögon mycket vacker stund, ja, då blev han förstås tokig. Helt tokig. Sprattlade med armarna, helt röd i ansiktet ragglade han iväg från tälten bakom Shangri La-scenen och vrålade att, citat "en jävla etta! jag ska ge er en etta ska jag ge er!".
Källa: http://slagsmalsklubben.blogspot.com/2009/06/peac-and-love.html

Med tanke på att jag själv tyckte att recensionen var oförtjänt sågande kändes den plötsligt mer logisk, beskrivningen av händelseloppet dessförinnan att döma. DD däremot, de gav istället SLK en munter 4/5.

Inga kommentarer: