Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

lördag 28 mars 2009

When we were winning

..och jag vill dö litegrann, eftersom jag under den avverkade Östersundsvändan fick tillfälle att läsa ut Broder Daniel-biografin "When We Were Winning". Och jag vill dö litegrann, pga bilden i boken som jag önskar att jag sluppit se. Litegrann, bara lite, rent princip- och ångestmässigt. Läs boken, förfäras över innehållet, men njut av biografin och känslan av att ha upplevt något som det kommer att talas om i decennier framöver.


..och dö litegrann i tysthet, i ren sympati, av tragedi, ångest och av dekadens.

2 kommentarer:

Martina sa...

Yeah, jag gillar den meningen. "och jag vill do litegrann". Sa klockrent. Och forovrigt, se till att vara hemma (eller pa arlanda! :p) den 13e. Du maste!
Puss

Hannabola sa...

Åh, åh, åh! Jag vill låna boken!