Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

tisdag 18 november 2008

6 weeks

Det känns väldigt skönt att veta att jag varit rökfri i mer än 6 veckor nu. Jag klassar mig nuförtiden officiellt som ickerökare, and it feels really good. Jag är stolt över mig själv, och unnar mig att vara stolt över mig själv.

I övrigt var det en riktig ångestsöndag igår. En lördagskväll på Gretas, en försovning och jobba övertid på det? Mja, inte var det någon toppendag inte. Imorgon är jag dock ledig, vilket ska bli sjukt SKÖNT. Något effektivt/kreativt/spontant har jag i allafall tänkt åstadkomma, och det ryktas om att en riktigt sunkig lägenhet skall storstädas och röjas imorgon - kan det verkligen stämma? Jag återkommer med rapport om det senare.

I övrigt har det under förra veckans tankeverksamhet insetts att tillfälliga relationer är helt värdelösa, när man värderar känslan av att somna och vakna tillsammans med en speciell person hundra gånger mer än fumligt fyllesex. Dock vet jag i allafall efter lördagens besök på Gretas (gayställe, reds. anm.) att homosexualitet inte är något att ens överväga. Usch...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var på väg till gretas i lördags, vet inte varför det inte blev av! :S