Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 26 november 2008

Last.fm lever

Efter att av någon anledning hastigt och lustigt bestämt sig för att dö har jag nu äntligen, med hjälp av hjärt- och lungräddning i kombination med lite nedladdande av last.fm's skrobblare på nytt, lyckats återuppliva last.fm efter 3 veckors koma. Nu kan jag äntligen visa (till alla er som längtat och undrat...) att jag faktiskt inte bara lyssnar på bob hund. Nej, för att kompensera för de tre bortfallna veckorna kan jag nu skvallra om att det varit mycket Anna Ternheim (som släppte skiva för två veckor sen), Born Ruffians, Los Campesinos samt Loney, Dear (med vilken jag vann två demo-skivor på tradera som gått varma den senaste veckan).

Så, nu var det utrett. Inga fler sömnlösa nätter!

Inga kommentarer: