Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 11 februari 2009

Comfort Hotell, Stockholm

Är mitt i min maraton-vecka med 3 övernattningar på sex dagar. Befinner mig i Stockholm nu, och åker till Karlstad imorgon 06:28. Segt bara att jag ännu en gång fått biljetter till 17:10-tåget tillbaks till Gbg, när man är tillbaks i Sthlm vid 15:30. Lite mer framförhållning med att boka biljetter, någon? Det kommer knappast som någon överraskning att det är jag som ska ha biljetten när det alltid finns schema för minst en vecka framåt...

Känner mig lite sliten, även fast jag inte gjort särskilt mycket idag. Var ute i Bergsjön och hälsade på N, mycket trevligt måste jag säga! Synd bara att jag sov så länge bara, vaknade vid halv 11, och somnade om och vaknade igen vid halv 1... Heja mig. Vi bestämde iaf att vi skulle ses och utforska stadens okändare delar någon dag framöver, då vi båda hade tid.

Ska anställas 20 nya till jobbet nu också iom att vi fick serveringen på DSB. Ser fram emot det faktiskt, alltid roligt med lite nytt blod i företaget, alltid är det någon ny rolig människa man får kontakt med.

Nåväl, jag är way too tired för att blogga egentligen, så jag skippar det. Later. Godnatt.

Inga kommentarer: