Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

fredag 13 februari 2009

Malmö; igen.

Befinner mig i skrivande stund i Malmö, och kommer spendera min tredje övernattning på 6 dagar på ett litet hotell, ca 10 minuters taxifärd från stationen. Känns drygt att jobba 6 dagar i rad, och ändå knappt komma upp i 35 timmar... Dock har jag sovmorgon imorgon, åker inte förrän 11:42, och så är jag ledig lördag-måndag. Men det ska hursomhelst bli skönt att få sova hemma några nätter i rad, och slippa att sova borta några dagar. Och få tid att träffa människor man tycker om. Fredagen ligger ännu öppen, tänkte städa och tvätta på eftermiddagen, men kvällen får vi se hur den artar sig. Dock är det lördag som jag verkligen taggar för. Vet ärligt talat hur planerna ligger inför lördag, om jag har en invit till en festligare tillställning eller ej, alternativt om jag ska kosta på mig en afton med I'm from Barcelona...

Och M den jäveln, hon fick mig verkligen att smälta, fick det att bubbla i magen som jag försökt att till varje pris undvika... Men ack som jag bedrog mig, nu är det helt plötsligt känslor inom mig som rusar omkring och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... Jag vet inte om det kan vara att jag håller på att bli kär, men någonting är det. Känslor, helt klart.

Men jag har inget att förlora. Vi får se hur helgen artar sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

det börjar verka kärlek banne mig... Jag förbannar den känslan! Men vill ändå ha den...