Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

måndag 10 augusti 2009

Bin Over

Justja. Kom på det jag kom på när jag tänkte på förra inlägget, att jag kom på att jag skulle komma ihåg att skriva med en låt. Har börjat lyssna in mig mer närmare på Bon Iver, vilken ju kommer att närvara på Way Out West nästa vecka. Har tidigare bara lyssnat intensivt på Skinny Love och re:stacks, vilka i sig är fina låtar, men det känns rätt lame att se fram emot en konsert och knappt ha lyssnat in sig på artisten ifråga.

Idag lyssnade jag heller inte aktivt, verkligen i bakgrunden och passivt, men när partiet 3:08 in i denna låten kom blev jag verkligen betagen. Vackert, Babys.

1 kommentar:

litemedvind sa...

Alltså. Bon Iver. Lyssnade på honom i ungefär tre timmar idag och jag kan inte säga annat än fantastiskt. Lyssna in dig på honom! Jag är så avundsjuk att jag nästan blir grön men jag kommer förmodligen få höra honom genom telefon.