Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 19 augusti 2009

När orden inte räcker till

Det finns så mycket som har sagts, saker som borde ha sagts, saker som kunde ha sagts, och saker som sägs. Men just nu känns det som att orden inte räcker till, och därför låter jag bilderna tala. Jag må vara usel på att varva bilder och text (Som sig bör i en snygg och prydlig blogg, har jag hört. Tack och lov klassar jag inte min blogg som snygg och prydlig, varför jag inte behöver ha dåligt samvete.), men ibland kompenserar jag med att istället slänga upp en hel drös, så också nu. Har tagit uppåt 500 bilder föregående vecka, och har sållat bort en fjärdedel. Här kommer en del random, lite mer folk-bilder (samt mer konsertbilder och andra bilder as well, såklart) kommer att uppkomma under morgondag på facebook, men dessa kändes som att de hamnade bäst här.

Så varsågod, eller - ja. Random bilder från föregående vecka.

Frukost.

Tjejen som matchade.

Förfriskade gänget.

Andrum.

Trädklättrad Snusmumrik.

Knappt.

Vaccinationstrubbel.

Finlir.

Timo.

Ett finger.

Fint folk.

Glada killarna som lyckades öppna den avstängda bajamajan.

Alltför långa killen som ställde sig alltför alldeles framför oss.

Röyksopp.

Chrystal Antlers.
Monotonix.

Den absolut.

Sjukaste spelningen.

Jag varit på.

Alla kategorier.

Badkarsfest.

En visit på Bengans.




...kort sagt; en galet fin vecka.

Inga kommentarer: