Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 6 augusti 2009

Eftermiddagsmorgon.

Detta är vad som går varmt innanför väggarna och inuti mitt huvud i dessa tider.

Christopher Sander - Sann kärlek hittar dig till slut
Simon Norrsveden - Ok baby det är dags att vi ska vinna allt - Kristian Anttila remix
[ingenting] - Halleluja!
Christopher Sander - Hjärtat slår sällsynta slag
Plain White T's - Hey there Delilah
Tom Waits - Martha
Ed Harcourt - She fell into my arms
Final Fantasy - Adventure.exe
Hajen - Scapegoat
City - Tack för denna sommaren
Noah and the Whale - 5 years time
Iron & Wine - Sacred Vision
The Libertines - Can't stand me now
(och Martina, din landsförrädare, jag berodrar dig att gå in och lyssna på minst hälften, annars blir jag ilsken.)

Fortfarande seg efter en alltför lång natt. Var inte kallt över huvudtaget igår, varför jag efter att L gått satt kvar på balkongen med datorn i knät fram till efter tre. Grymt illa i grund och botten, men något jag antar att man får och kan unna sig med gott samvete efter två tiotimmarsdagar och ett jobbpass idag som börjar på eftermiddagen. Nu stundar 5 timmars jobb idag, och efter 7 (peppar peppar, inte en minut mer, tack!) imorgon återstår det nästan bara en gräddfil fram till nästa veckas ledighet. Intensivt eller ej, det är ändå rätt okej just nu.

Avslutningsvis måste jag ju yppa en hemlighet. Pssst!

2 kommentarer:

Isak sa...

ååå! det var en fin gest, det där, per! med hemlisen! hihi!

måste säga att du har en himlans fin playlist. har nog lyssnat på.. 7st, av dem. tror att ingentingalbumet blir fett!

datorn är kul när man har lust! då ska man bara njuuta. enjoy the surf.

Per sa...

Men du - med 7 stycken avverkade har du ju hela 6 stycken kvar att upptäcka! Vilken guldgruva du upptäckt helt plötsligt va! Möjligheterna är oändliga, eller tvärt om ifall man så önskar.