Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

fredag 18 september 2009

Current position, Moscow

Hej.
Jag ar i Moskva.
Har ar det ganska kallt i luften. Loven borjar bli gula och falla till backen, och folk ler inte sa mycket.
Det ar forhallandevis dyrt, men man ska inte klaga.
Det finns ganska manga hemlosa djur och manniskor, och det ar valdigt manga som roker.
Jag langtar hem ratt mycket.
Jag forsoker att ignorrera hemlangtan, eftersom jag ska vara borta sa lange.
Har under mina 4 dagar i Ryssland hittills hort saval E-type som Scooter, och La isla bonita med Madonna.
De gor reklam for arrangemang med bland annat Eiffel 65 och Gregorian.
Jag ar naturligt vaksam for folksamlingar, och idag pratade vi med en svensk nere i tunnelbanan.
Ytterst fa talar engelska, och det vanligaste folk kan ar att saga priser pa engelska.
Allt star pa ryska, sa aven i tunnelbanan.
Det har gjort mig tacksam over att jag inte ar fargblind.
Om jag kunde skulle jag vrida tillbaks tiden nagra veckor.
Eftersom det ar omojligt forsoker jag se framat nagra veckor.
Jag mar ganska bra, ar bara lite off for kvallen, sa att saga.
Imorgon hoppar jag och Sven pa taget till Irkutsk, och blir saledes inte datatillganglig pa nagra dagar.
Jag har nog fortfarande inte tagit in att jag kommer vara borta i ett halvar, det kanns jattekonstigt.
Jag kanner valdigt mycket.

Inga kommentarer: