Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 27 december 2006

Besvikelse framåt nattkvisten.

Win your seat in the End of Month €100,000 Guarantee for Free!
GUARANTEED PRIZE POOL: 10 seats to the Weekly Final played on Saturday 18:15 + €10 distributed as a normal prize pool.
In the weekly final there is 10 guaranteed seats to the End of Month €100.000 Guarantee + a prize pool of €500.
Texas Holdem No Limit. Freezeout Tournament.
The levels in this tournament are 8 minutes. All players get 1000 chips from start.

Självklart slutar jag på 15:e plats, efter drygt 2 timmars spelande.
Jag fick inte en spelbar hand på slutet, och var tvungen att gå all in med A2 ruter.
Självklart möter man 1010, och får varken ruter eller ess på bordet.

..men jag spelade bra, och klokt. Jag är lite nöjd, om än lite besviken samtidigt.

Dagens i-landsproblem. Nu ska jag sova.

Vi ses.

Inga kommentarer: