Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 7 december 2006

Tack Lunarstorm. ^^,

Lunarstorm:

Nu har du chansen att vinna två stycken biljetter till Timo Räisänens eftertraktade spelning på Debaser Medis i Stockholm den trettonde december. Bra sätt att fira lucia va?

Om du blir en av de lyckliga tre vinnarna får du även hem ett ex av Timos senaste album, som dessutom är signerat! Kan vara bra så att du lär dig alla texter utantill innan spelningen!

Efter ett liveframträdande med Timo skrev en musikrecensent följande:
"Timo Räisänen balanserar hela tiden på en tunn, tunn silvertråd. Men den brister aldrig, Timo passerar aldrig patetikens gräns, men han är hela tiden nära, och ser ut att när som helst kunna falla ihop till en liten skakande hög på scengolvet. Det är därför han är så bra."

Du kanske minns hans intensiva falsett som klingade skönt på skivorna med bandet Her Majesty, eller när han sjöng i Håkan Hellströms kompband.
Då är det inte så konstigt att du tvivlar det är samma kille du hör när du sätter på singeln ”Fear No Darkness, Promised Child” från Timo Räisänens andra fullängdare.

Vad har hänt med rösten, Timo?
- Jag var med i Göteborgs gosskör i fem år. Den var framröstad till världens näst bästa gosskör. Att köra blev sedan min grej när jag spelade bakom andra men det funkar liksom inte riktigt när man frontar.


För att vinna ska du vara lite kreativ och uppdaterad! Du har två uppdrag att klara av eller svara på!
1. Beskriv med max 50 ord varför just du ska få gå på Timos konsert!
2. Vilken fråga skulle du ställa till Timo om du träffade honom?

Skicka svaren till vinn@lunarstorm.se. Skriv med ditt Lunarnick, Namn, Adress och ditt telefonnummer.
Märk mejlet Timo.


Jag:
1:
Timo Räisänen, kungen av pop
Humöret är botten, Timo på topp
Sätter på plattan, rösten blir hörd
Genast jag dansar, jag blir berörd
Timo i benen - jag dansar runt
Jag sjunger, skrålar, jag snackar strunt
jag säger att "Detta är riktig musik!"
Är det så kostigt - inget är den lik?

2:
"Timo, om jag var en vilsen hundvalp med sorgsen blick som frågade om jag fick följa med dig på efterfest - vad skulle du säga då?"

Lunarnick: Spike
Namn: Per Karlsson
Adress: Utend....
Tel: 070 - 69 45....

Tack på förhand!

Lunarstorm:
Avsändare: pussgalen F20, från Stockholm i Stockholms län
Skickat: Idag 17:08
"Hej & Grattis!
Du har vunnit två biljetter till TIMO´s spelning i stockholm den 13:e december!

Resa och eventuellt boende får du själv stå för.

När du kommer till Debaser Medis, så uppger du ditt namn och får på så sätt knalla in gratis! (Du och en vän!)
Där kommer även din skiva ligga och vänta på dig!
(Om du inte skulle få den där, så skickar vi självklart hem den till dig på posten!)
Grattis!
Mvh Mari redaktör"


Tack lunajstojm.

____

03:35 - Då ska jag se förste svensken i jymden.
En hälsning från kapten klänning: http://www.expressen.se/index.jsp?a=783521

Inga kommentarer: