Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 14 december 2006

Stockholm city, neonljus

Stockholm city, neonljus,
coola kola människor och lilla du
taxi, dörrvakt, krossat glas,
bergochdalbanan och lilla jag
här är det som blev kvar


Stockholm city by onsdagnight is sjukt överskattat. Efter 6 timmars väntan öppnade slutligen centralstation, och jag och Pølse-Marcus fick komma in i värmen igen. 06:15 går tåget.

Sen ska jag soooooooova. Hej meningslös blogg - men något måste man ju döda tid med...

Månen er full i kveld
Den er like kvit og full som meg og min bestevenn
Hvis eg hopper av min balkong
tar vinden i mot meg og min parasoll
For han gjer meg en drøm
Han gjer meg aldri mareritt
så husk å ikkje blås meg ensom
Blås med meg, min kvite russer
Blås med meg, min kvite russer
Blås med meg, min kvite russer

Inga kommentarer: