Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

måndag 1 juni 2009

Grundlurad

Okej, jag känner mig verkligen totalt grundlurad. Efter ännu en visit på Skankaloss-sidan, inser jag att den jag trott varit Simon & Garfunkel-Paul Simon egentligen är PAULSIMON. Ett helt annat projekt med andra ord, bestående av Simon Olsson från Silverbullit och Paul Kjällman från Honey is cool, och inte alls den legend jag först naivt inbillade mig skulle komma till Gagnef. Känns verkligen helruttet, och jag sitter här med väldigt lång näsa, om så endast mentalt så likväl. Enda positiva är väl att jag då kan avskriva Gagnef ur sommarens agenda, och istället se till att jobba ihop pengar. Alltid nåt, men likväl - detta kändes bara ruttet.

Har wannabe-effektiv dag idag, med tvätt och städ på agendan. Går någorlunda, även om jag har ett stort ryck kvar innan jag kan känna att jag verkligen åstadkommit något. Motivationen finns inte riktigt där den borde. Den finns på annan ort, borta, hursomhelst alltförlångt borta för att några under ska ske. Men jag försöker iaf. Iron & Wines nya skiva Around the Well med b-sidor och annat som inte hamnat raka vägen in på fullängdssläppen värmer mina öron en dag som denna, jag gillar.

Alltid något.

Inga kommentarer: