Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 25 juni 2009

Motiverad frånvaro

Jag har en semestrande blogg för stunden. Midsommar, Peace&Love och flytt, omfamnat av en 100%-ig frånvaro från Göteborg gör att min vardag är ack så intensiv ändå. Därav frånvaron, den motiverande frånvaron. Dagtid är jag hemma i Utendal (som bara är hem i 6 dagar till) och packar/bär/sorterar/slänger grejer, och kvällstid finner man mig inne i stan, högst sannolikt med bandspelare i höger hand och en öl i den andra. Kontraster.

Men för Borlängebor som befinner sig i trakterna kan jag smygreklamera för vår flyttloppis som kommer att gå av stapeln till helgen, lördag och söndag, 10-17. Ej att förväxla med en av våra grannars loppis, som det också finns skyltat till. FLYTTLOPPIS lyder skylten, och flyttloppis är precis vad det är. Sjukligt mycket grejer, möbler, kläder och en massa krimskrams. Helt sjukt vad grejer som finns i detta hemmet kan jag lova... Nåväl. Nu stundar fortsatt flyttpackstäd, sen Simon Norrsveden vid 4. Blir nog att kännas småunderligt, men fint. Blir nog bra.

Inga kommentarer: