Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

onsdag 20 maj 2009

Go west

Efter att ha varit hemma i Borlänge sen i söndags ska jag nu äntligen bege mig tillbaks till verkligheten. Eller, efter några dagars hårt jobbande med flytt inkluderandes kartongflyttning, släpande av grejer, sorterande, slängande och utrensning ska jag nu åka tillbaks till Göteborg i eftermiddag. Känns ärligt talat rätt bra, har varit några effektiva, svettlackande dagar, men efter att idag ha rensat ur ytterligare ett vindsförråd och utrymme som inte sett solens ljus på ett decennium minst så är jag rätt färdig. Jag menar, fascinerande när man hittar sin morfars spjälsäng eller en hembränningsapparat(!) i all ära, men jag har fått nog av denna flytten för nu. Ska visserligen tillbaks till Borlänge om bara två veckor igen, men likväl, det känns skönt att slippa detta för nu. Jag har en egen flytt att tänka på inom en snar framtid as well. Så ja.

Lade in närmare 100 skivor i natt, och har nu lagt in samtliga skivor jag har i min ägo här hemma, känns rätt effektivt och bra. Heja mig!

Nu; utrensning av det sista i ens rum på 90 minuter. Pronto.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har följt dig på twitter. Kommer sakna dina nanotweets! /smallcakes