Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

söndag 24 maj 2009

Picnicfestivalen

Blev glad idag när jag satt på jobbet och läste att David Fridlund kommer till Picnicfestivalen. David, mer känd som frontmannen i det sedan 2007 nedlagda bandet David & the Citizens, kommer att närvara på arrangemanget som tydligen arrangeras på Apslätten(?) någonstans i Kållered. Får undersökas närmare. Hoppas bara jag är ledig, för det låter onekligen fint. David Fridlund solo (vilket är så nära David & the Citizens man kan komma, bandet jag aldrig hann se. Åh, varför kunde jag inte bara ha åkt på Emmaboda 2006?) antirasismmanifestation, picknick, fina människor. Är jag ledig drar jag dit.

Hörde också att Embassy spelar på Röda Sten på lördag, uppbackade av TTA som ska DJ'a. Jatack. Om jag trots allt inte hamnar i Stockholm på fredagskvällen hamnar jag på Röda Sten. Backup.

1 kommentar:

Anonym sa...

David Fridlund spelar även på Debaser på fredagen ;)
Så du vet!