Är ute på vift. Transsibiriska-Sydostasien-Nya Zeeland, ca 6-8 månader, start 14 september.
http://www.resedagboken.se
Användare: 170

torsdag 28 maj 2009

Seriöst

Vad är grejen med Daniel Lindström egentligen? Tog inte hans karriär slut strax innan den började, dvs när Idol-kamerorna slocknade? Darin gjorde ju ändå större succé än honom, och han slutade ändå tvåa. Nu härjar herr Lindström på Spotify, på engelska dessutom?! Tafflig engelska, och ett kitchigt ungdomligt "Spotify" avslutar hela teasern för någon remix som frestar med. Nejtack.

Nu ska jag börja dra mig in mot staden, hämta min telefon som äntligen blivit färdigreparerad/"Här får du en ny, det är billigare än att laga den, går på garantin, varsegod". Sen tänkte jag faktiskt unna mig en sushi, hur klimatvidrigt det än må vara. Länge sen sist.

Adios.

Inga kommentarer: